FITS Liberator 3.0.1
beeldbewerkingssoftware heeft ertoe geleid dat het nog makkelijker en sneller is om kleurbeelden te creëren met behulp van ruwe waarnemingen uit een scala aan telescopen, waaronder de NASA / ESA Hubble Space Telescope, FITS Liberator slaat.

504

DESA Satellite Tracker 1.x
Satellite Tracking Software die u toelaat om het International Space Station en andere satellieten te volgen in real time. Gemakkelijk te gebruiken. Radar systeem waarschuwt u voor satellieten, die in het bekijken van bereik.

7

Autostar Suite 5.50
Autostar Suite Software is uw complete digitale astronomie oplossing voor uw Meade telescoop! Ontworpen voor de ultieme platform voor externe digitale sterrenkunde met uw Meade LX200GPS zijn, Autostar Suite bevat gereedschappen voor het dome co

6

SkyORB 4.0.3
SkyORB is niet alleen een sterrenkaart, maar het bevat ook een verzameling van 6 gereedschappen dwz 3D sterrenkaart en planetarium evenals efemeride, zoekmachine, zon klok, etc.

Deluxe Moon 1.21
De Maan is onze naaste buur hemelse en de meest prominente object in de nachtelijke hemel.

Orbit Visualization Tool 2.3
De Orbit Visualisatie Tool (OVT) is een software voor visualisatie van satellietbanen in het magnetisch veld van de aarde.

LunaView 1.0.0002
LunaView is een referentie-instrument voor amateur maan waarnemers, volkssterrenwachten en interactieve planetaria.

AstroFrame 1.0
AstroFrame is een nieuwe en nuttige software die je moet hebben op uw computers. Een makkelijk te gebruiken software die kan worden gebruikt door alle gebruikers te gebruiken. AstroFrame is een krachtige software die u kunt krijgen voor gratis.

3

ASCOM Temma Telescope Driver 6.0.25
Temma steunen hebben een groot aantal verschillende opties die kunnen worden geconfigureerd via de driver.

EQTour 1.20
EQTOUR is een lichtgewicht, kleine footprint aanvraag voor goto controle van ASCOM compatibele bevestigingen. EQTOUR komt de volgende voorgedefinieerde Tour Lijsten:. Messier, Caldwell, Bright Doubles, Planetaire Nevel, Galaxies, bolvormige, Ge

Solar System Generator 3.5
Zonnestelsel Generator is een eenvoudig sterrenstelsel generator, die een grafische weergave van de ster en de planeten die het bevat biedt.

TiltingSun 3.0
De Zon en de Aarde rotatie-assen zijn beide gekanteld ten opzichte van de ecliptica, het vlak van de baan van de Aarde rond de Zon.

Occult Watcher 3.3.0.3
OccultWatcher is een Windows programma dat helpt astronomische verduistering waarnemers de hoogte te blijven met de inkomende gebeurtenissen door het volgen van de inslagen van asteroïden verduistering voorspellingen gepubliceerd en regelmatig.

SalsaJ 2.1
SalsaJ kunnen studenten weer te geven, te analyseren, en echte astronomische beelden en andere gegevens op dezelfde manier dat professionele astronomen doen ontdekken, het maken van dezelfde soort ontdekkingen die leiden tot echte opwinding over.

Planet Orbits ScreenSaver 2.1
Screensaver die een 3D willekeurig willekeurige zonnestelsel dat planeten met willekeurige banen en texturen van echte zonnestelsel planeten en denkbeeldige planeten rond de zon laat zien.

Dark Solar System 2011
 In de kosmologie, donkere energie is een hypothetische vorm van energie die alle ruimte doordringt en heeft een sterke negatieve druk.

PHD Guiding 1.13
PHD Guiding is ontworpen om te worden "PUSH HERE Dummy" eenvoudige, maar krachtige, intelligente auto-begeleiden van uw telescoop te bieden voor zowel pc's en Macs.

Envisage 1.0
Envisage is de Meade Deep Sky Imager (DSI)-serie camera en de fundamentele beeldverwerking software.

CCDStack 2.0
Krachtige, eenvoudig te gebruiken astronomische beeldverwerking software met de volgende generatie technologie.

Planets of the Solar System 1.1